FAQ

Vraag &
antwoord

Zeker Energie komt Thuis!

Zeker Energie komt Thuis

Deze pagina wordt doorlopend bijgewerkt met evt. nieuwe vragen die wij van jullie ontvangen. Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met je vaste contactpersoon of de klantenservice op 085-1051901.

Momenteel is ServiceHouse B.V. onze partner voor de levering van energie. ServiceHouse B.V. wordt daarom genoemd als vergunninghouder op de leveringsovereenkomst van Zeker Energie. Vanaf 1 juni 2024 wordt Budget Energie onze nieuwe partner.

De nieuwe overeenkomsten die je via ons afsluit zien er vanaf 1 juni 2024 anders uit. Die worden vanaf 1 juni 2024 verzorgd door Budget Energie. Ook moet je de handmatige betalingen voor de nieuwe overeenkomsten met Budget Energie op een ander rekeningnummer doen, dat verderop in deze Q&A staat vermeld onder de vraag ‘Wat betekent dit voor de betalingen’?. Alle voordelen die Budget Energie met zich meebrengt hebben we verderop voor je op een rijtje gezet in deze Q&A.

Deze behoren tot de beste van Nederland en zijn straks zonder borg ook toegankelijk voor jouw cliënten.

Nee, je spreekt zelfs dezelfde mensen én behoud je eigen vaste contactpersoon. De aanmeldingen worden nog steeds binnen een uur en zonder borg verwerkt en je kan ook gewoon via OnView en Smart FMS blijven aanmelden. Alle overige extra services zoals bijvoorbeeld de onterechte overstap notificatie en het signaal met advies wanneer je wel of niet zou moeten verlengen blijven we voor je doen. Je kan bovendien hetzelfde telefoonnummer blijven gebruiken! Dit wordt het telefoonnummer voor bewindvoerders bij Budget Thuis.

  • We kunnen straks zonder borg tarieven aanbieden die tot de beste van Nederland behoren.
  • We zijn bezig met een portaal voor bewindvoerders en budgetbeheerders.
  • We gaan de kennis, communicatie en doorlooptijden van debiteurenbeheer aanzienlijk verbeteren.
  • Meerdere producten bij 1 partij af te sluiten, zoals Budget Mobiel en Budget Alles-in-1.

Je kan ons voor alle nog lopende Zeker Energie overeenkomsten bellen en mailen zoals je dat nu ook doet. Voor alle nieuwe overeenkomsten die we na 1 juni 2024 voor je aanmelden en / of verlengen bij Budget Energie gebruik je net als nu 085-1051901, maar wel een nieuw mailadres: bewind@budgetthuis.nl. Je spreekt op de klantenservice voor energie dezelfde mensen. De afdeling debiteurenbeheer, voor de overeenkomsten bij Budget Energie, gaan we op basis van jullie feedback opnieuw inrichten.

De automatische incasso wordt vanzelf door onze nieuwe partner Budget Energie uitgevoerd op de beheerrekening die jij aan ons doorgegeven hebt. Daar heb je dus geen omkijken naar. Voor handmatige betalingen is het erg belangrijk dat je zelf de betaling overmaakt naar de juiste partij. Voor alle nieuwe contracten en velengingen die na 1 juni 2024 worden gesloten met Budget Energie betaal je op het volgende rekeningnummer: NL86 ABNA 0511 9191 31

Die lopen netjes door zoals ze nu lopen! Zodra jouw cliënt(en) in aanmerking komen voor de overstap naar onze nieuwe partner Budget Energie krijg je zoals je van ons gewend bent een seintje met advies waar je alleen maar op hoeft te reageren. Wij regelen de rest.

Om dat goed gescheiden te houden wordt alle communicatie over de nieuwe aanmelding na 1 juni in de huisstijl van Budget Energie verzonden. Ook gebruiken we vanaf 1 juni 2024  e-mailadressen van Budget Energie. Dit geldt ook voor alle documenten, dus ook voor de bevestiging van je aanmelding en de leveringsovereenkomst. Omdat je op de klantenservice dezelfde mensen spreekt, is het ook geen ramp als je een keer de verkeerde contactgegevens gebruikt. Met handmatige betalingen die bedoeld zijn voor de nieuwe contracten van Budget Energie graag wel goed opletten dat je het juiste rekeningnummer gebruikt.

Klopt! We zijn druk bezig met de inrichting. Jullie wensen zijn hierin van groot belang. We houden jullie op de hoogte en zijn al feedbacksessies aan het houden met een aantal van onze grotere partners. Laat het je vaste contactpersoon weten wanneer je het leuk vindt om daar ook bij betrokken te worden. Zodra het nieuwe portaal live is hoor je dat direct.

Je betaalt bij beide partners je termijnbedrag via een voorschotnota (vooruit dus). Daardoor krijg je een laatste factuur vanuit ServiceHouse, maar je verbruikt natuurlijk niets in de maand oktober, waardoor je dat weer terugkrijgt op de eindnota. Aan de kant van de nieuwe partner houden we hier rekening mee dus maak je geen zorgen over of je dubbel moet betalen. Dat is niet zo.

Ook doen we bij de nieuwe partner het debiteurenbeheer zelf en we zorgen er hoe dan ook voor dat we nooit problemen veroorzaken voor jou en onze gezamenlijke cliënten. Zoals je van ons gewend bent. 😊

Wanneer er nog iets over is op het moment dat de eindnota wordt opgesteld bij de oude partner, wordt het bedrag netjes naar de beheerrekening gestort. Dat gaat geheel vanzelf.

Zeker, we kijken naar wanneer het contract afloopt en laten het nieuwe contract ingaan op de eerste van de komende maand. Op die manier krijg je nooit met een opzegvergoeding te maken en is de eerste factuur geen deelfactuur.

Ja dat doet het! Budget Energie: NL86ABNA0511919131. Kenmerk bij handmatige betaling volgt ruim voor de startdatum per klant.

We hebben alle huidige betaalwijzen overgenomen voor je, maar het is uiteraard wat jij wilt. Automatisch geeft 3 euro per maand korting.

Voor de mens

- Voor de mens -

Samen met onze partners brengen wij mensen die geen hulp (meer) krijgen in contact met een hulpverlenende organisatie.

Samen met onze partners brengen wij mensen die geen hulp (meer) krijgen in contact met een hulpverlenende organisatie.

Met onze partners brengen wij mensen die geen hulp (meer) krijgen in contact met een hulpverlenende organisatie.

Samen

- Samen -

Samen met u zoeken wij naar oplossingen en zien wij mogelijkheden in plaats van beren op de weg.

Samen met u zoeken wij naar oplossingen en zien wij mogelijkheden in plaats van beren op de weg.

Samen met u zoeken wij naar oplossingen en zien wij mogelijkheden in plaats van beren op de weg.

Geen verrassingen

- Geen verrassingen -

Wij zorgen ervoor dat uw nota’s op tijd en correct zijn en laten het u weten wanneer een klant zonder uw medeweten overstapt.

Wij zorgen ervoor dat uw nota’s op tijd en correct zijn en laten het u weten wanneer een klant zonder uw medeweten overstapt.

Wij zorgen ervoor dat uw nota’s op tijd en correct zijn en laten het u weten wanneer een klant zonder uw medeweten overstapt.

Flexibel

- Flexibel -

Stabilisatiefase of (langlopende) betaalregeling nodig? Wij begrijpen dat en denken met u mee.

Stabilisatiefase of (langlopende) betaalregeling nodig? Wij begrijpen dat en denken met u mee.

Stabilisatiefase of (langlopende) betaalregeling nodig? Wij begrijpen dat en denken met u mee.

Geen borg

- Geen borg -

U betaalt bij ons geen borg voor uw klanten.

U betaalt bij ons geen borg voor uw klanten.

U betaalt bij ons geen borg voor uw klanten.

previous arrow
next arrow

Heeft u vragen?


    *Verplichte velden

    Heeft u vragen?


      *Verplichte velden